Activitats formatives secundària curs 2017-18

Encara us podeu inscriure a les activitats de formació per professorat de secundària coordinades per l'àmbit de ciències del CESIRE:

Seminari Permanent de Física i Química

Taller activitats del projecte Química en context

Els divendres de biologia i geologia al CESIRE

Projecte Ciències 12-15: un enfocament competencial de les ciències dins del marc STEM

Campament astrònomic als Alps

800 219 eso astronomy camp 2014

Encara us podeu inscriure a la 5a edició dels CAMPAMENTS D'ASTRONOMIA DE l'ESO (Observatoria Europeu del Sud) a l'observatori astronòmic de la Vall d'Aosta, Itàlia, per ESTUDIANTS DE BATXILLERAT.

INSCRIPCIÓ FINS 11 d'OCTUBRE

Dates del campament, del 26 de desembre de 2017 a l'1 de gener de 2018.

[+info]

Bioimatges 2017

BioImatges 2017

Fins el 15 d'octubre pots participar en Bioimatges 2017. Mira el teu entorn, la ciència, la natura, fes una fotografia i participa en aquest concurs de fotografia biològica. Podeu participar en una de les 5 categories (alumnes de primària, secundària, batxillerat, professors i ciutadania en general, i els professionals de la Biologia) i a més accedir als premis especials. [+info]

II Jornades sobre l’ensenyament de les ciències a infantil i primària a Lleida

Tindran lloc el 22 i 23 de setembre al CosmoCaixa de lleida i el tema principal serà “Bones idees per ensenyar ciències a l’escola”. Constaran de dues conferències i d’una sèrie de tallers pràctics en què es treballaran propostes didàctiques innovadores. Més informació i inscripció.

FISIDABO 2018

Fisidabo

L'abril del 2018, el parc d'atraccions del Tibidabo es transformarà en un laboratori de Física per alumnes de 4t d'ESO i Batxillerat.

Durant només un dia d’abril de 2018, centenars d’estudiants de tot Catalunya podran treure les equacions de la pissarra i experimentar-les a les diferents atraccions del Tibidabo. Mesuraran acceleracions, distàncies, forces, angles... amb l'ajut de tot un seguit d'aparells i del telèfon mòbil. Per això s'ha creat un material docent dissenyat específicament per aquesta jornada i adaptat als curriculums de cada curs.

Setmana de la ciència 2017: concurs de cartells

CartellsSetmanaCiencia

Ja és oberta la convocatòria del concurs per seleccionar el cartell representatiu de la 22a edició de la Setmana de la Ciència. Podeu consultar les bases del concurs i més informació al respecte clicant aquí.

Presentació Petits talents científics

Ja teniu a la vostra disposició la informació sobre el programa Petits Talents Científics. Aquesta proposta educativa vol fomentar l'experimentació, la indagació i la descoberta en l'aprenentatge de les ciències de l'alumnat d'educació infantil i primària, oferint recursos i orientacions pedagògiques a les escoles de Barcelona.

Aquest curs 2017-2018 s'han programat dos cursos gratuïts de 20 h de formació reconeguda:

• Espais de ciència, possibilitats i límits, adreçat a mestres de cicle inicial d'EP i i de 2n cicle d'educació infantil.
  • Els fenòmens astronòmics, adreçat a mestres de cicle mitjà i superior d'EP.

Es realitzarà una sessió informativa per als docents interessats, el dijous 21 de setembre, a les 17,30 h, a la sala d'actes de l'Institut Municipal d'Educació (IMEB), plaça d'Espanya, 5 Cal confirmar l'assistència a la presentació a Aquesta adreça de correu electrònic està protegida contra robots de spam. Necessites activar JavaScript per a poder veure-la o bé trucar al telèfon 934 023 663. [+info]

Servei de préstec: horari d'estiu

bale-191199 1920

Us informem que entre l'1 de juny i el 30 de setembre l'horari d'atenció al públic del servei de préstec del CESIRE serà de dilluns a divendres de 8 - 14 h. Per tal de poder garantir un bon servei, és recomanable confirmar dia i hora prèviament amb les persones responsables (938823125 ó Aquesta adreça de correu electrònic està protegida contra robots de spam. Necessites activar JavaScript per a poder veure-la )

Inquiry Based Science and English Workshop

primera plana

Com integrar la indagació científica i l’aprenentatge de la llengua anglesa a les aules de primària?
Vine a la trobada pedagògica al CESIRE i entre tots busquem respostes.

Inscripció

II Campus d'estiu de Màgia i Ciència

Fins al 13 de juny estan obertes les inscripcions a la 2a edició del Campus d'Estiu de Màgia i Ciència, organitzat per la Càtedra de Cultura Científica i Comunicació Digital de la Universitat de Girona. El campus està obert a estudiants de 4rt curs d'ESO i de 1r i 2n de Batxillerat, i es tracta d'una molt bona oportunitat per incrementar la cultura científica i explorar els nous avenços en el coneixement de la Natura, tot endinsant-se en l'apassionant món de la màgia i l'il·lusionisme.

Podeu fer un cop d'ull a l'experiència de 2016. Segurament que us donarà algunes pistes del que us espera entre el 26 i 30 de juny de 2017.
https://magsci.eu/2016/07/11/ un-cop-dull-al-cemc16-cinc- histories/

<< Inici < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Següent > Fi >>