Robòtica i STEAM amb Scratch a primària

Jugar i relacionar-se son activitats pròpies de nens i joves. Son activitats necessàries que ajuden també al seu creixement personal. Utilitzar el jocs com a eina d’aprenentatge és utilitzar un recurs molt eficient, ja que aprendre i descobrir nous coneixement mentre es juga, es aprendre d’una forma agradable i productiva.

La robòtica didàctica escolar, que s'inicia amb nens i nenes de P3, és més educació que tecnologia. Es tracta de tenir clares les competències que volem que tinguin els nostres alumnes, i jugar amb robots per tal de poder treballar-les i assolir-les de forma engrescadora.

En aquest curs es pretén donar una visió MOLT PRÀCTICA, amb diversos tipus de robots i equips populars, però sempre, utilitzant el llenguatge SCRATCH, l’ eina didàctica més estesa, com a eix vertebrador. La formaciò està basada en la proposta didàctica de Robolot Team. [+info i inscripció]