Propostes i suggeriments

Propostes i suggeriments per dissenyar projectes de recerca a 4rt d'ESO

La realització del projecte de recerca de 4t ESO, plantejat com una activitat de recerca guiada i adequada al nivell dels alumnes, constitueix una bona manera d’ajudar a desenvolupar la competència científica.
Aquí trobareu un conjunt de propostes i suggeriments per dissenyar projectes de recerca i, a més, algunes activitats concretes per treballar a l’aula la naturalesa de la ciència. Aquestes activitats es poden utilitzar per introduir el treball científic durant les primeres sessions. Com que es tracta d’un material provisional, us agrairem que ens feu arribar tot tipus de suggeriments així com les vostres impressions sobre el seu funcionament a l’aula.

Activitats alumnes Guia didàctica

La naturalesa de la ciència

acrobat

Imatges interiors sobre la ciència