El grup de treball IBS&E publica un capítol en el llibre "Science Teacher Preparation in Content-Based Second Language Acquisition"

Ja es pot llegir el capítol Promoting the Integration of Inquiry Based Science and English Learning in Primary Education Through Triadic Partnerships, dins del llibre Science Teacher Preparation in Content-Based Second Language Acquisition, fruit de la feina feta pel grup de treball Inquiry Based Science, un projecte de recerca CLIL,  integrat per membres del CESIRE àmbit científic-medi i de l'àmbit lingüístic, professorat i estudiants de la UAB i mestres de primària d'arreu de Catalunya.


Llegeix-ne més...
 
Autoconcepto de lector

El artículo de David Duran Gisbert i Marta Flores Coll (miembros del Grupo de Investigación sobre Aprendizaje entre Iguales de la Universidad Autónoma de Barcelona) recuerda la importancia de la lectura para el éxito escolar y la necesidad de que nuestros estudiantes dispongan de un buen autoconcepto como lectores para desarrollarla. El autoconcepto puede mejorarse a través de prácticas como la tutoría entre iguales, donde parejas de alumnos se ofrecen ayuda pedagógica. A partir de evidencias de investigación se sugieren actuaciones para que los profesores podamos ayudar a alumnos tutores y tutorados a mejorar su autoconcepto lector.


 
Jornada informativa-Taller Contes a l'esprint

Si esteu interessats a participar en aquesta segona edició de "Contes a l'esprint", us convidem a una jornada informativa que inclou un taller per experimentar la dinàmica del concurs.

La jornada serà dijous, dia 3 de novembre del 2016, a les 17:30h, a la seu del CESIRE (Avda. Drassanes núm. 10, Barcelona.


Formulari d'inscripció a la jornada informativa.

 
Leer para escribir, escribir para leer

En aquest article es proposen algunes vies per fer de l'ensenyament de l'ús de la llengua l'eix de l'activitat docent per esenyar de manera integrada les diferents habilitats lingüístico-comunicatives incloent-hi també la reflexió sobre la llengua.




 
Les competències d'un lector del s. XXI

Resum de la intervenció de Gemma Lluch a la Jornada de lectura del s. XXI.


 
Blogs per educar i crear bons lectors

Banc de recursos per desenvolupar activitats lligades a la lectura a qualsevol nivell educatiu.


 
Com es pronuncia en català?

Web Guies de pronunciació del català

L'espai Web Guies ofereix materials d'aprenentatge per a la pronunciació en català com a segona llengua o llengua estrangera.


Llegeix-ne més...
 
La Fundació Joan Brossa amb les escoles!

La Fundació Joan Brossa proposa un seguit d'activitats, tallers, itineraris i projectes educatius que fomenten la creativitat, el diàleg, la reflexió i la participació activa de l'alumnat.


 Més informació al blog "Laberints brossians"



 
Segona edició: Guanyadors de la segona fase

Guanyadors del curs 2015-2016

Premi per a Primària (C.S.) Escola Dr. Masmitjà (Girona)

Títol Memòries

Professora coordinadora Mercè Hortoneda

Alumnes Carla Garralaga, Ariadna Vilaplana, Helena Gros, Xènia Thió

________________________________________________

Premi per al primer cicle d’ESO Escola Pere Vergés (Badalona)

Títol Se me fue de las manos

Professores coordinadores Cristina Lorenzo, Noèlia Berenguer

Alumnes Adriana Gracia, Anna Oliveras, Abril Rodríguez, Sergi Purgimon

________________________________________________

Premi per al segon cicle d’ESO Institut Baix a Mar (Vilanova i la Geltrú)

Títol Les aparences enganyen

Professores coordinadores Marta Ferrer, Elisabet Huguet

Alumnes Mestral Àlvarez, Xavier Pérez, Anna Lapena

 

 

 
40 recursos para llenar el aula de lectura y Quijote

 
Guies de lectura sobre les matematiques de les Biblioteques de la Diputació de Barcelona

Des del CESIRE de l'ambit de matemàtiques (CREAMAT) hem col·laborat amb la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona per publicar dues guies de lectura, una per adults i una altra d'infantil i juvenil, amb la intenció recomanar novel·les, contes matemàtics i llibres divulgatius triats entre els que disposen al catàleg les biblioteques que en depenen d'aquesta Diputació. Aquesta col·laboració s'enmarca en els objectius del C2EM "Construir matemàtiques. Compartir per aprendre"

 
<< Inici < Previ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Següent > Final >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL