Teniu el cognom "ben escrit"?

Podeu aclarir els vostres dubtes al blog d'Optimot


 
Dues experiències d'escriptura semblants i una única mirada competencial

EDUCALAB(CEDEC) i ARC(CESIRE) donen a conèixer experiències d'aprenentatge-ensenyament semblants que mostren canvis en l'enfocament de l'aprenentatge de la llengua: "Quieres conocer mi localidad" i "Una guía alternativa: nuestras calles".

  • Llegeix-ne més a:

¿Quieres conocer mi calle?

Una guía alternativa: nuestras calles

Llegeix-ne més...
 
Simposi: Enfocaments socioculturals per a l'aprenentatge/ensenyament de llengües addicionals

Del 13/10/ 2015 al 16/10/2015 Edifici Roc Boronat UPF (Barcelona)

Malgrat les nombroses contribucions teòriques i científiques en l'àmbit de l'adquisició i l'aprenentatge de llengües addicionals, la seva transferència a les pràctiques docents encara resulta poc satisfactòria. I així la bretxa entre l'àmbit acadèmic i el de la pràctica de l'aula segueix sent un tema controvertit, tant en l'educació en general com en l'ensenyament / aprenentatge de llengües en particular.

Llegeix-ne més...
 
Llegir per aprendre ciències socials. Jornada de presentació de materials didàctics

Sessions de presentació al territori de la col·lecció de materials didàctics "Textos per llegir i aprendre ciències socials", adreçades al professorat de secundària de la matèria ciències socials (geografia i història).

  • Trobareu el calendari territorial a l'enllaç



 
Viu la poesia

"Viu la poesia" és una aplicació que recull materials de poesia catalana, castellana i universal.

 
Contes per llegir, contes per crear

L'Escola de Bambú, programa d'educació intercultural i inclusiva de Casa Àsia, enceta el nou curs 2014-2015 amb alguns projectes molt engrescadors i amb la possibilitat de fer les activitats a la seva nova seu si el centre educatiu ho prefereix.

"Contes per llegir, contes per crear", Projecte d'Aprenentatge i Servei (APS) que fomenta les competències lectores i d'expressió oral i escrita de l'alumnat, alhora que els apropa al conèixement d'un país d'Àsia o de la regió del Pacífic concret i els engresca a aprendre oferint un servei a la comunitat a través de la lectura de contes utilitzant diferents formats tradicionals asiàtics. Aquests contes, ambientats en la regió esmentada, són el resultat d'un procés de creació col·lectiva, tant en el text com en les il·lustracions. Projecte per a CSP i PC d'ESO.

Llegeix-ne més a:

 
Concurs de booktrailers


 
Cervell i llenguatge

Monogràfic sobre Cervell i llenguatge publicat per la revista Llengua, societat i comunicació (Revistes Científiques de la Universitat de Barcelona).

  • Trobareu els articles a l'enllaç

 

 
La competència linguística i el projecte lingüístic de centre

En aquesta wiki trobareu idees, recursos i materials d'aula per treballar la competència lingüística al centre.


 
La competència lingüística a totes les àrees. Primària

Propostes didàctiques. Primària.

Bego Iturgaitz i Pilar Etxebarria



 
Ara el problema és ... escriure bé

 (...) A bona part d'estudiants els costa de redactar, ha constatat la Conselleria. Els principals defectes són les frases inacabades, les faltes de coherència, un vocabulari més aviat pobre i absència generalitzada de signes de puntuació. (...)





 
<< Inici < Previ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Següent > Final >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL