4a edició (curs 2017-2018)

L'edició actual del projecte Contes a l'esprint consta de:

• Una primera fase escrita anomenada Contes a l'esprint en què es proposa la creació d'un conte en equip, en un temps determinat i seguint unes instruccions.
  • Una segona fase oral i teatralitzada Escenes a l'esprint. Adaptem el nostre conte en què l'alumnat adapta el seu conte i el transforma per fer-ne una representació.

Jornada Contes a l'esprint a l'intstitu Baix a mar
Projecte contes a l'esprint - 4a edició (curs 2017-2018)

L'institut Baix a mar de Vilanova i la Geltrú (Barcelona) va realitzar, el dimecres passat, la jornada de Contes a l' Esprint a l' institut.  Va ser tot un èxit de participació i professors i alumnes van viuree un matí trepidant, divertit i creatiu.  Es va muntar  l' exposició dels objectes al centre. Aquí en teniu unes imatges per poder compartir l'experiència.

Materials
Projecte contes a l'esprint - 4a edició (curs 2017-2018)

ESPRINTERS, aquí teniu els materials del concurs:

• Com començarem? Nosaltres et proporcionem el inicis.

Inicis 1r d'ESO

Inicis 2n d'ESO

Inicis 3r d'ESO

Inicis 4t d'ESO

• On trobarem les instruccions de joc? Nosaltres te les proporcionem.

Instruccions 1r d'ESO

Instruccions 2n d'ESO

Instruccions 3r d'ESO

Instruccions 4t d'ESO

• Com distribuirem el temps per escriure el conte i crear l'objecte associat?

Temporització del concurs

• Com valorarem els contes? Quin criteris seguirem per decidir els guanyadors?

Taula de valoració 1r i 2n d'ESO

Taula de valoració 3r i 4t d'ESO

• Altres materials:

Emocions

Gèneres

Dau d'emocions

Plantilla cofre

Comença el concurs Contes a l'esprint
Projecte contes a l'esprint - 4a edició (curs 2017-2018)

El Concurs Contes a l'esprint inicia la seva 4a edició. Us hi podeu apuntar en el formulari que trobareu en aquesta pàgina.

El concurs es pot realitzar paral·lelament a la realització del concurs "Problemes a l'esprint", per tant, les dates per fer Contes a l'esprint seran:

• 13 de desembre de 2017, per a primer cicle d'ESO
  • 21 de febrer de 2018, per a 2n cicle d'ESO.

El centre pot triar també la data de realització del concurs que s'adeqüi a les seves necessitats, preferiblement fins al 23 d'abril,diada de St. Jordi.

Per participar en el concurs caldrà inscriure-s'hi i enviar els contes guanyadors abans del dia 28 d'abril de 2018 amb format digital i seguint el model que trobareu a l'enllaç.

Adreça per enviar els contes: cesire@xtec.cat

Model per a la publicació del conte

Jornada - Taller 4a edició Contes a l'esprint
Projecte contes a l'esprint - 4a edició (curs 2017-2018)

Us convidem a participar a la jornada informativa-taller de la 4a edició de Contes a l'esprint per poder conèixer les novetats del concurs, compartir experiències i particpar en un talleret amb sorpreses que descobrireu el proper dia 4 de desembre. Us animem a participar-hi i a formar part d'aquest projecte d'escriptura lúdico-creativa a partir de la creació d'un conte col·lectiu guiat que ja fa quatre anys que s'està desenvolupant amb èxit a diversos centres de secundària d'arreu del territori. Us hi esperem!

La jornada-taller es realitzarà el proper dilluns, dia 4 de desembre del 2017, a les 18.00h, a la seu del CESIRE (Avda. Drassanes núm. 10, Barcelona).

Inscripció a la jornada