Propostes d'aula
AICLE / CLIL / EMILE - Propostes d'aula

Un nou element ARC que integra continguts de l'àmbit lingüístic i científic

En aquesta proposta de Jordi Domènech-Casal,  els alumnes han de seleccionar una notícia real i recent sobre astronomia i crear (imaginar, inventar) un conte que expliqui la història emotiva que hi ha darrera la notícia. Tot el que la notícia no explica del que ha passat, però que podria haver passat. Un cop elaborat el conte, es proposa als alumnes modificar una de les imatges de l'article original de manera que "demostri" que la història del seu conte és real.



 
AICLE / CLIL / EMILE - Propostes d'aula

EMILE

Unitats de 15 hores per a secundària

Géographie
Histoire
Science
Éducation Physique
Tourisme
Sciences Sociales







 
AICLE / CLIL / EMILE - Propostes d'aula


Tres participants en el primer curs de formació de persones formadores en AICLE ens expliquen la seva experiència.




La Rosa Bergadà és mestra especialista d'anglès d'educació primària i també ensenya medi natural en anglès.Ens parla de la seva experiència com a formadora i del repte de compartir docència en un curs de formació en AICLE a un grup mixt de professorat de primària i secundària.




La Pilar Olivares és assessora tècnica docent als Serveis Territorials de Barcelona-Comarques. Ens parla de l'organització i el contingut del curs de formació de persones formadores en AICLE i de la seva experìència com a participant.




L'Imma Romero és professora de matemàtiques d'educació secundària. Ens parla de la seva experiència d'implementació de l'AICLE i dels beneficis d'ensenyar matemàtiques en anglès.