Materials
Any Manuel de Pedrolo
Literatura - Materials

Us convidem a llegir l'article de Jordi Nopca intitolat "La creativitat insaciable de Manuel de Pedrolo

"

Lectures de batxillerat 2018-2020

TRUCS PER ESCRIURE: TINA VALLÈS
Literatura - Materials

L'escriptura Tina Valdés va ser l'encarregada de fer el Discurs dels Jocs Florals Escolar de Ciutat Vella que es va realitzar al teatre Poliorama de Barcelona (23 de maig de 2017). En aquest discurs va compartir amb alumnes cinc trucs per escriure.

TRUCS

• Primer truc: CANVIAR UNA HISTÔRIA
  • Segon truc: EXAGERAR UNA ANÊCDOTA
  • Tercer truc: INSPIRAR-NOS EN ALGÚ CONEGUT
  • Quart truc: EL DELS SAQUETS
  • Cinquè truc: EL DE LES PREGUNTES

TRUCS PER ESCRIURE: TINA VALLÈS

TRUCS

• Primer truc: CANVIAR UNA HISTÔRIA
  • Segon truc: EXAGERAR UNA ANÊCDOTA
  • Tercer truc: INSPIRAR-NOS EN ALGÚ CONEGUT
  • Quart truc: EL DELS SAQUETS
  • Cinquè truc: EL DE LES PREGUNTES

Univers Roald Dahl
Literatura - Materials

Web per conèixer i donar a conèixer Roald Dahl en què es recullen propostes i materials de treball en base a la metodologia de treball per projectes. Espai creat per la Facultad de Traducción y Documentación de la Universitat de Salamanca.

<< Inici < Previ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Següent > Final >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL