Materials
TRUCS PER ESCRIURE: TINA VALLÈS
Literatura - Materials

L'escriptura Tina Valdés va ser l'encarregada de fer el Discurs dels Jocs Florals Escolar de Ciutat Vella que es va realitzar al teatre Poliorama de Barcelona (23 de maig de 2017). En aquest discurs va compartir amb alumnes cinc trucs per escriure.

TRUCS

• Primer truc: CANVIAR UNA HISTÔRIA
  • Segon truc: EXAGERAR UNA ANÊCDOTA
  • Tercer truc: INSPIRAR-NOS EN ALGÚ CONEGUT
  • Quart truc: EL DELS SAQUETS
  • Cinquè truc: EL DE LES PREGUNTES

TRUCS PER ESCRIURE: TINA VALLÈS

TRUCS

• Primer truc: CANVIAR UNA HISTÔRIA
  • Segon truc: EXAGERAR UNA ANÊCDOTA
  • Tercer truc: INSPIRAR-NOS EN ALGÚ CONEGUT
  • Quart truc: EL DELS SAQUETS
  • Cinquè truc: EL DE LES PREGUNTES

Univers Roald Dahl
Literatura - Materials

Web per conèixer i donar a conèixer Roald Dahl en què es recullen propostes i materials de treball en base a la metodologia de treball per projectes. Espai creat per la Facultad de Traducción y Documentación de la Universitat de Salamanca.

Literatura i el fenomen Book tubers i Bookinstagramer
Literatura - Materials

"Book" de llibres, i "tubers" de YouTube. Aquesta és la nova tendència per recomanar llibres: fer-ho en format vídeo i compartir-ho a internet. Actualment, els lectors i les biblioteques també utilitzen instagram per promocionar llibres, sobretot en el món anglosaxó. Hem remanat per la xarxa per conèixer-ne alguns. Es tracta d'apassionats dels llibres, sí, però també autèntics artistes a YouTube! TV3 va emetre un reportatge el passat 22 d'abril de 2014. Us convidem a mirar-lo.

Enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=yHcZU6_2DHw

Llegeix-ne més...

Cinc lleis quasi científiques de la lliteratura. Joan Burdeus
Literatura - Materials

Joan Bordeus reflexiona sobre la importància de l'estil i fa deu recomanacions a l'hora d'escriure.

<< Inici < Previ 1 2 3 4 5 6 7 8 Següent > Final >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL