vídeoMAT 2015 | matemàtiques per respondre preguntes

De nou arrenca el vídeoMAT, tercera edició d’un projecte en el qual els i les alumnes creen vídeos on es responen preguntes que posen de manifest les aplicacions de les matemàtiques o la seva presència en l’entorn.

La segona edició va comptar amb una participació de 2000 alumnes que van realitzar 108 vídeos, dels quals 40 han passat a formar part de la col·lecció permanent que pot ser emprada pel professorat en les seves classes.

Us animeu a participar-hi?

El vídeoMAT 2015 és producte de la col·laboració entre el CREAMAT, el MMACA (Museu de Matemàtiques de Catalunya), la SCM (Societat Catalana de Matemàtiques), la FEEMCAT (Federació d'Entitats per a l'Ensenyament de les Matemàtiques a Catalunya), de la Fundació Cellex i dels programa Quèquicom i Info K de TVC.

Al bloc videomat.cat podeu trobar les bases de participació i tota la informació relacionada amb el projecte.

El termini d’inscripció s’obrirà l'1 d'octubre i romandrà obert fins el 6 de març.

De nou en aquesta edició realitzarà una formació de suport al vídeoMAT adreçada al professorat que vulgui introduir a l’aula la creació audiovisual com a eina per fer visible l’ús de les matemàtiques i la seva presència en l’entorn. Si esteu interessats en aquesta formació podeu consultar tota la informació  i inscriure-us de l’1 al 26 d’octubre.