Centre d'Activitats i d'Àmbit de Reflexió per l'Educació Matemàtica (CAÀREM)

El nou Centre d’Activitats i d’Àmbit de Reflexió per l’Educació Matemàtica (CAÀREM), que promou Maria Antònia Canals, vol ser un punt de reunió periòdic instal·lat a l’edifici de Rosa Sensat de Barcelona, al servei dels educadors i educadores i de les escoles de tot tipus. Disposa d'un seguit de materials que es poden mirar, tocar, fotografiar, copiar, llegir-ne les guies i instruccions. A més dels materials, al centre es desenvoluparan un seguit d’activitats per tal de potenciar les capacitats i generar coneixements matemàtics en els nens i nenes.

L’oferta inicial és la següent:

• Una sessió oberta, els dilluns corresponents a la setmana de treball, a tres quarts de sis de la tarda. Se n’anunciarà el tema al web, al Facebook i al Twitter de Rosa Sensat, així com al butlletí digital mensual.
  • Visites, que poden ser “autònomes” o “guiades”.
  • Assessoraments personals o en grup: de mestres, equips docents, educadors diversos, des de la llar d’infants fins a l'ESO, i alumnes universitaris o de mòduls professionals.
  • Les visites i grups hauran d'estar prèviament concertats per telèfon des del mes anterior.

Més informació i calendari