Convocatòria Projecte Estalmat (2017-2019)

La FEEMCAT (Federació d’Entitats per a l’Ensenyament de les Matemàtiques a Catalunya), la SCM (Societat Catalana de Matemàtiques), i la Real Academia de Ciencias anuncien la convocatòria per a l’admissió en el projecte ESTALMAT a Catalunya (Detecció i estímul del talent precoç en Matemàtiques).

• Objectiu del projecte: fomentar l’afició i habilitat especial en Matemàtiques de nois i noies que viuen a Catalunya i amb data de naixement l’any 2004 o l’any 2005.
  • Activitats: Tots els dissabtes del període lectiu dels cursos 2017-2018 i 2018-2019, de 10 h a 13 h a la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) de la UPC, a Barcelona. Aquestes activitats seran gratuïtes per als nois i noies seleccionats, els pares o tutors del quals s’hauran de comprometre a portar-los i recollir-los a les hores esmentades.
  • Termini d'inscripció: des del 2 de maig fins el 6 de juny de 2017

Procés de selecció

La selecció del grup de 25 nois i noies que participaran en el projecte té dues fases:

1. Test d’aptitud: el dissabte 10 de juny de 2017 de 10 h a 12 h a les ciutats de Barcelona, Girona, Lleida i Reus
  2. Entrevista personal amb els pares o tutors i els nois/es preseleccionats/des.

Inscripció

La mare, el pare o tutor legal dels candidats hauran d’omplir un formulari que trobaran a la pàgina web de l’organització. Veuran que hi ha un enllaç especial per als detalls d’aquesta convocatòria.

• Terminis: des del 2 de maig fins el 6 de juny de 2017
  • Dades que es demanen: nom i data de naixement de l’alumna o l’alumne interessat en la participació en el projecte ESTALMAT, adreça i el número de telèfon de contacte i centre escolar on estudiat durant el curs 2015-2016 i DNI de l’alumne.
  • Caldrà que indiquin a quina població desitjarien fer la prova (Barcelona, Reus, Girona o Lleida).