Materials per l'aula
Mostra'n
# Enllaç web
1 Proyecto Canals
L’ITE ha engegat el Proyecto Canals. Es tracta d’una col·lecció de més de 300 applets, la gran majoria d’infantil i primària, desenvolupats amb l’aplicació Descartes i basats en els materials que la professora Maria Antònia Canals ha anat elab
2 Matemáticas para educación primaria y secundaria
Una pàgina austera en l'aspecte però amb enllaços interessants a activitats interactives organitzades per temes: aritmètica, geometria, magnituds, àlgebra... i amb cada tema dividit en subtemes. També contés explicacions breus dels conceptes. L'autor
3 Món awalé
Hi trobarem una gran quantitat d’informació sobre els jocs de "manqala". També podrem practicar el joc amb una aplicació feta amb flash. Aa més, hi trobarem una unitat didàctica sobre aquest joc on el comptatge té un paper tan fonamental.
4 Skoool
Pàgina de la Fundación Germán Sánchez Ruipérez i que adapta al castellà el projecte Skoool d’Intel Corporation. Hi trobarem petites unitats didàctiques interactives de matemàtiques per a l’ESO.
5 Racó de mates
Aquesta interessant web és el resultat d’un treball, realitzat per Joana Villalonga, sobre la presència i l'aplicació de les matemàtiques en l'entorn dels estudiants i les seves connexions amb altres matèries com a elements motivadors en l'educació m
6 Toys from trash
Hi trobareu idees de petites activitats de manipulació per àrees de ciències, entre elles les matemàtiques.
7 Recursos materials i activitats experimentals en l'educació matemàtica a secundària
Llicència d'estudis del curs 2005-2006 del professor Anton Aubanell.
8 Calaix +ie
Problemes, recreacions i entreteniments matemàtics que poden ser útils a l'escola.
9 zonaClic
Bon recull de recursos didàctics, podent-se cercar per temes, nivell, etc.
10 IES Marqués de Santillana, Colmenar Viejo (Madrid)
Temes geomètrics clàssics, a més de moltes altres coses. Molt bons applets de Java.
11 The Fibonacci Numbers and Golden section in Nature
Informació sobre la successió de Fibonacci, la seva relació amb el nombre d’or i manifestacions en la natura, ben acompanyades per fotografies (anglès).
12 Eneayudas educando
Apunts de Matemàtiques, inscrits dins d'una plana web que també en té d'altres matèries com Física o Química.
13 Las dos caras de la raya
Guia amb activitats geomètriques, indicades per a alumnes dels primers cursos de secundària. Es basa en fotografies d’Evora i Portalegre (Portugal) i Càceres i Badajoz (Espanya).
14 Mosaicos o Teselados
Activitats sobre tessel·lacions, geometria a l'art, Escher, etc.
15 Unfolding Polyhedra
Animacions de desenvolupaments de políedres, 3D-pentominos... Magnífic!
16 Tot triangles web
Plana web d’en Quim Castellsaguer on s’ofereix, de forma ordenada, molta informació relativa a la geometria del triangle.
17 Descartes – Ministeri d’Educació
Gran recull de materials didàctics orientats a les matemàtiques de secundària, complementats amb recursos multimèdia per afavorir-ne la comprensió.
18 peregraph.com
En aquesta pàgina trobareu plantilles i criteris per descriure quantitativament el comportament d'un conjunt de dades.
19 Graph paper and grids
Col·lecció de documents en format PDF amb eixos de coordenades i diferents tipus de quadrícules (anglès).
20 Geometria dinámica
Construccions interactives que mostren el potencial didàctic d'aplicacions com Geogebra i Cabri a l'aprenentatge i l'ensenyament de les matemàtiques a secundària, realitzades pel grup G4D. Els membres d'aquest grup col.laboren en el projecte europeu
<< Inici < Anterior 1 2 3 Següent > Final >>
Pàgina 1 de 3