CESIRE

ARC

Correus periòdics

Subscriure'm



Joomla : CESIRE - CREAMAT

Àmbits CESIRE

aulatec
cesire cdec
cesire cirel

 

Portals

mmaca
 
Edu 365
Image

 

Oportunitats que ofereixen les eines TAC en educació matemàtica

A càrrec de Teresa Bardera i Jorge Sánchez

Aquesta conferència va tenir lloc el dimecres 19 de novembre de 2008 a la seu dels Serveis Educatius del Gironès.


Durada: 56 minuts

 

Veure els enllaços presentats durant la conferència

La Teresa Bardera és mestra d’educació infantil i primària. En la seva tasca educadora ha sabut combinar, de manera molt creativa i a través de les noves tecnologies, la seva passió per l’educació, les matemàtiques i, especialment, per l’art, com pot observar-se tot gaudint del seu bloc personal. En Jorge Sánchez és professor de matemàtiques d’educació secundària i durant tres anys ha estat treballant en el Departament d’Educació sobre l’aplicació d’eines informàtiques a l’educació matemàtica, primer a l’àrea TAC i actualment en el CREAMat. Disposa d’un visió panoràmica d’aquestes eines que ens pot resultar molt aclaridora.

Malgrat que les trajectòries docents de la Teresa i d’en Jorge han anat per camins força diferents, tenen en comú el seu ampli coneixement de les eines TAC i de les possibilitats que ofereixen per a l’educació matemàtica. Per això pensem que el panorama general que ens dibuixaran sobre aquestes eines i del seu ús educatiu pot resultar molt interessant per mestres i professorat que sovint contemplem aquest territori sense acabar-nos de decidir a endinsar-nos-hi amb força.

Destinataris

Mestres d’educació infantil i primària i professorat de matemàtiques d’educació secundària.

Objectiu

Donar a conèixer recursos i eines actuals de la xarxa que poden ser de gran utilitat per al professorat de diferents etapes, concretant en l’àrea de matemàtiques.

Ressenya del contingut

El cosmos de les eines TAC és tan divers com poderós. Molt de professorat de les nostres escoles i instituts no ha entrat encara en aquest món i se sent desbordat per un excés de propostes que no aconsegueix ordenar i menys utilitzar. Amb aquesta activitat es pretén presentar una panoràmica global d’aquest tema i animar al professorat a apropar-se sense recança a aquest immens univers de recursos que li poden resultar ben útils per a les seves classes de matemàtiques.

AddThis Social Bookmark Button