MATECONTES Contes i matemàtiques

Capacitats comunicatives i propostes de recobriment del currículum a l'educació infantil i cicle inicial de primària

• Autor:  Carme Aymerich Padilla (Curs 2007/2008)
  • Nivell: Educació Infantil i Primària
  • Característiques: Orientada especialment a tothom que treballi amb alumnes entre 3 i 8 anys i també als qui treballen amb alumnes més grans i volen seguir fent servir els contes i la literatura com a facilitadors d'ambients d'aprenentatge potents.

Podeu trobar-hi:

• Tot allò que ha fet possible fonamentar i contrastar la potència dels contes com a creadors "d'ambients d'aprenentatge".
  • Una ampli ventall de recursos en format proposta de treball sobre una bona part dels contes penjats a la web del programa Una mà de contes. Es tracata de contes ja emesos per TVC i que estan a la nostra disposició a la web del programa.
  • Cinc contes pensats i produïts per a connectar amb les matemàtiques des del mateix programa amb algunes propostes didàctiques i exemples de treballs fets amb alumnes de 6 anys.
  • Algunes valoracions sobre la millora de la capacitat comunicativa dels alumnes.