CESIRE

ARC

Correus periòdics

Subscriure'm



Joomla : CESIRE - CREAMAT

Àmbits CESIRE

aulatec
cesire cdec
cesire cirel

 

Portals

mmaca
 
Edu 365
Image

 

Recerca
L'activitat matemàtica a l'aula virtual i presencial. Elaboració dels materials i estudi comparatiu


 Autor: Lluís Mora Cañellas  Curs: 2007-08  Tipus: A

 Durada vídeo

2,5 minuts

 Pàgina web  Memòria

 

AddThis Social Bookmark Button
 
Pla d’acollida matemàtica per a l’alumnat nouvingut a l’ESO

 Autor: Sergio Gracia Cantador  Curs: 2007/08  Tipus: A

 Durada vídeo

2,5 minuts

   Memòria


AddThis Social Bookmark Button
 
Sistema tutorial sobre una plataforma d’aprenentatge cooperatiu
Desenvolupament d’un sistema tutorial en un entorn e-learning per millorar les competències en resolució de problemes de matemàtiques. Anàlisis de nivells de competència.
 
El resultat del projecte consisteix en l’elaboració i implementació d’un agent intel·ligent que simuli les funcions tutorials del professorat quan s’enfronta a l’ensenyament de la resolució de problemes de matemàtiques.
 
Els interessos fonamentals del projecte giren al voltant de fer una aproximació a:
 
  • L’establiment de models de comunicació professor/alumne que serveixi com a guia per tal d’augmentar l’eficàcia de la tutorització en la resolució de problemes i per a elaborar un sistema tutorial intel·ligent.
  • El disseny, implementació i experimentació d’un sistema tutorial que ajudi a l’alumnat a resoldre problemes complexos dins de l’àmbit de la geometria plana en un entorn d’e-learning.
  • La caracterització de nivells de competència generats. Concretament, competències matemàtiques relacionades amb la resolució de situacions-problema, la utilització del llenguatge matemàtic i el desenvolupament dels processos comunicatius.

AddThis Social Bookmark Button
 
REMIC
 La Xarxa REMIC (Recerca en Educació Matemàtica i Científica) és una Xarxa d’Incentivació de la Recerca Educativa finançada per l’AGAUR des del 2006 (Ref. 2006 XIRE 004). Aquesta xarxa està coordinada per la Dra. Roser Pintó, directora del CRECIM (Centre de Recerca en Educació Científica i Matemàtica) de la UAB i investigadora principal del grup de Recerca Consolidat TIREC (Tecnologia Informatica i Recerca sobre l’Educació Científica).  Logo
 La Xarxa REMIC aglutina 15 grups de recerca en educació en ciències i matemàtiques de 7 universitats catalanes (UAB, UB, UdG, UdL, UPC, UPF i UOC) amb més de 140 membres en total, entre investigadors, joves investigadors, formadors i docents de primària i secundària.

 

AddThis Social Bookmark Button
 
comsoc

 

Moltes idees sobre treballs de recerca procedents de la web del laboratori virtual COMSOC de la Fundació Ersília i l'EDU 365.
Logo
AddThis Social Bookmark Button
 
CRECIM

 

El Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM) és un Centre Especial de Recerca de la Universitat Autònoma de Barcelona, creat al 2002 a partir del Grup de Recerca Consolidat TIREC (Tecnologia Informàtica i Recerca sobre 'Educació Científica) i unint esforços d’investigadors de diferents departaments de la universitat.


Logo

 

AddThis Social Bookmark Button
 
Matemáticas, enseñanza, investigación
 
 
Logo
Quin és l'estat de les matemàtiques avui dia? Amb quines dificultats es topen els professors i alumnes? Quin matemàtiques ensenyar i com ensenyar-les? Com articular, en les classes, l'estudi i la investigació? Com integrar les TIC?

http://educmath.inrp.fr/

 

AddThis Social Bookmark Button
 
Comunicaemat

COMUNICAEMAT Comunicant Objectius Matemàtics Unint Nombres,Càlcul, Algebra,Espai,Mesura,Anglès i Tecnologia

COMUNICAEMAT vol ser un espai de reflexió en l'àmbit de la formació plurilingue, per tal de reconèixer els valors de les experiències que tenen en compte el treball de continguts curriculars en una llengua estrangera (en el nostre cas, l'anglès). Es vol constituir la reflexió com un marc integrador escolar, i com a recerca pluridisciplinar que enfoca tant els efectes del plurilinguisme sobre la formació matemàtica, com les influències del treball realitzat sobre la funcionalitat social comunicativa de la llengua. Per això, es preten identificar per mitjà d'estudi múltiple de casos les experiències reeixides que es donen a Catalunya. I amb ajut de Teoria de l'activitat analitzar processos de formació i mediadors de desenvolupament professional dels docents implicats. Al mateix temps, analitzar l'assoliment de competències comunicatives generals i comunicatives matemàtiques de l'alumnat. Volem crear, també un pont d'unió entre les experiències escolars realitzades i la formació inicial dels docents especialistes en llengua estrangera en l'àrea de Matemàtiques. El Projecte es proposa finalment, donar a conèixer les experiències realitzades en els fòrums de discussió especialitzats.
 


 

AddThis Social Bookmark Button
 
<< Inici < Anterior 1 2 Següent > Final >>

Pàgina 2 de 2