Propostes "Matemàtiques a la llengua"

En aquesta secció trobareu les propostes que periòdicament anem fent per recollir sobre frases i expressions amb contingut matemàtic. Podeu enviar les vostres troballes sobre qualsevol dels temes proposats en qualsevol moment, sense importar quan han estat fetes.

Proposta 1 (Matemàtiques a la llengua): Del zero al cinc

Els primers nombres apareixen en moltes expressions, dites, frases fetes, poemes... Us animem a que ens envieu les que descobriu a classe amb els vostres alumnes on apareguin els nombres del zero al cinc.

Clicant "Llegiu-ne més" podreu veure les propostes rebudes

• Descarregar fitxa tipus
  • Enviar la proposta a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la
  • Veure el blog amb les propostes recollides

Proposta 2 (Matemàtiques a la llengua): Polígons

En aquesta segona proposta del Matemàtiques a la llengua us convidem a recollir frases, expressions, dites, escrits que "quadrin" amb aquest tema: polígons (triangles, quadrats, pentàgons, línies poligonals...)... Us animem de nou a que ens envieu les que trobeu a classe amb els vostres alumnes.

• Veure el blog amb les propostes recollides

Proposta 3 (Matemàtiques a la llengua): Mesura

Tercera proposta del Matemàtiques a la llengua. Ara podem buscar expressions, frases fetes, etc. que li agafin la mida a aquest tema: mesura. Animeu-vos a enviar-nos les propostes que treballeu a classe amb els vostres alumnes.

• Veure el blog amb les propostes recollides