Matemàtiques en acció
Matemàtiques en acció: Miquel Roig | Economia, riscos i probabilitat

De quina manera fas servir les matemàtiques? En què consisteix la teva feina?  Quines aplicacions té? Com explicaries el que fas a alumnes de 16 anys?  Miquel Roig, ptreballa actualment al Banc de Sabadell. La seva feina està enfocada a l'aplicació de les matemàtiques per al càlcul de riscos en productes financers. En aquest vídeo en Miquel explica les matemàtiques que utilitza en la seva feina diària. Sisè vídeo de la sèrie  Matemàtiques en acció.

Matemàtiques en acció: Joan Bagaria | Recerca en fonaments matemàtics

De quina manera fas servir les matemàtiques? En què consisteix la teva recerca?  Quines aplicacions té? Com explicaries el que fas a alumnes de 16 anys? Què fas quan no fas matemàtiques? Joan Bagaria, professor i investigador de l'ICREA respon a aquestes i altres preguntes en el cinquè vídeo de la sèrie  Matemàtiques en acció.

Matemàtiques en acció: Marta García-Matos | Atzar, fotons i Einstein

De quina manera fas servir les matemàtiques? En què consisteix la teva recerca? Com ho explicaries a un nen o nena de vuit anys? Què li respondries a un estudiant que et diu: "Profe, per què serveixen les matemàtiques"? Marta García-Matos, investigadora de l'Institut de Ciències Fotòniques (ICFO ) respon a aquestes i altres preguntes en el tercer vídeo de la sèrie Matemàtiques en acció

Actualment forma part de l'equip de divulgació científica de l'Institut de Ciències Fotòniques (ICFO). La seva tasca consisteix en comunicar a la resta de la societat les investigacions que s'estan duent a terme al centre.

Matemàtiques en acció: Tània Arnau | L'estadística de les notícies

De quina manera fas servir les matemàtiques? En què consisteix la teva feina?  Què li respondries a un estudiant que et diu: "Profe, per què serveixen les matemàtiques"? Tània Arnau, gestora de la informació a My News SL respon a aquestes i altres preguntes en el quart vídeo de la sèrie  Matemàtiques en acció.

Matemàtiques en acció: Tim Myers | Futbol, gel i mosques

De quina manera fas servir les matemàtiques? En què consisteix la teva recerca? Com ho explicaries a un nen o nena de vuit anys? Què li respondries a un estudiant que et diu: "Profe, per què serveixen les matemàtiques"? En Tim Myers, investigador del Centre de Recerca Matemàtica (CRM), respon a aquestes i altres preguntes en el segon vídeo de la sèrie Matemàtiques en acció

<< Inici < Anterior 1 2 Següent > Final >>

Pàgina 1 de 2