Revistes
Números (n. 93 - Novembre 2016)

Números (Revista de didàctica de la Societat canaria de profesores de matemáticas Isaac Newton) ha publicat la seva nova edició on trobarem articles sobre matemàtiques i la seva didàctica. En aquest darrer número trobarem articles sobre  la suma, l'aula de matemàtiques amb alumnat sord, orientació espacial a educació infantil...

Número 44 de la revista UNIÓN (desembre - 2015)

La revista d’educació matemàtica Unión (Revista iberoamericana de educación matemática) acaba de publicar electrònicament el seu darrer número, el 44. Hi trobarem articles sobre didàctica de l'estadística, equacions, racionals ..

Nou número de REDIMAT (Juny 2015)

La Revista de Investigación en Educación Matemática (REDIMAT,revista electrònica quatrimestral) ha publicat el seu darrer número on trobarem articles de recerca educativa (didàctica de l'àlgebra elemental, creences de professorat i alumnes en resolució de problemes...)

Revistes de matemàtiques i didàctica de les matemàtiques

Us presentem un llistat de revistes dedicades a les matemàtiques i al seu ensenyament que es poden consultar total o parcialment en línia.

Número 3 de la revista Cònica

Tercer número de la revista Cònica, editada per l'Associació Catalana de Geogebra, on es recullen informacions sobre les diferents jornades de Geogebra i, sobre tot, propostes per realitzar a l'aula.

Uno: Referents sempre actuals en didàctica de les matemàtiques

El número 67 de la revista UNO (octubre-novembre-desembre 2014) està dedicat, en la seva part monogràfica, als "referents sempre actuals en didàctica de les matemàtiques".

Revista digital: "Agudezas"

Agudezas és una revista creada por Juan Luis Roldán, autor del bloc El espejo lúdico, on es recullen tot de propostes d'enginy clàssiques. Moltes de les Per exemple, en aquest primer número podem trobar reproduïts cromos que sortien a paquets de cigarretes de principis del segle XX que, amb uns encantadors dibuixos, proposaven problemes de llumins. Juan Luis Roldán és responsabel d'altres curiosos projectes com Ilusionario, al voltant de les il·lusions òptiques.

Revista digital: "Avances de Investigación en Educación Matemática "

La Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática (SEIEM) ha publicat el primer número de la seva revista Avances de Investigación en Educación Matemática. Hi trobarem quatre articles, que es poden visionar o descarregar en pdf, sobre interacció a l'aula, investigació didàctica, tasques matemàtiques i pràctiques professionals.

El Nou Biaix

La revista educativa Biaix va consolidant la seva nova etapa amb el nom de NouBiaix. Tenim consultables en línia fins al número 32.

Revista escolar de la Olimpíada Iberoamericana Matemática

Tenim disponible ja a la web el darrer número (50) de la Revista escolar de la Olimpíada Iberoamericana Matemática.

Ensenyar matemàtiques amb recursos d'escacs

Aquest article, de Joaquín Gairín Sallán i Joaquín Fernández Amigo, sintetitza dos estudis realitzats sobre la construcció, validació i aplicació de material didàctic per l'ensenyament de les matemàtiques. Realitzats entre 2006 i 2008, es van centrar en diverses experiències d'utilització de material didàctic amb recursos d'escacs en l'ensenyament de les matemàtiques en l'etapa d'educació primària.

<< Inici < Anterior 1 2 Següent > Final >>

Pàgina 1 de 2